SKOPROBLEM

Tog en snabbtur till Charlottenberg igen, och lämnade tillbaka mina snygga tygskor. Buhu! När jag provade dem lite mer här hemma igårkväll så kom jag fram till att dom var för stora, foten pluppade helt enkelt ur när jag gick. Så jag tänkte att en storlek mindre skulle sitta fint, men då var den för liten. Bad luck! Hittade tyvärr inga andra som jag gillade så jag fick tillbaka pengarna och köpte en tröja istället. Hihi. Jag letade upp några skor här hemma, känns egentligen onödigt att köpa ett par skor bara för att jag måste. Gör det närmare sommaren istället :)
Hittade även ett par fotbollsskor i skjulet som jag ska ha på matchen ikväll, mina grusskor är så jävla klumpiga. Med förkylning i kroppen (jag vet att man inte ska träna när man är sjuk för det kan vara väldigt farligt, jag vet), och ont i knän så ska jag göra mitt bästa. Wish me luck! Nej nu ska jag äta mat för sen ska jag in till stan och repa Rocky!

The sun is shining

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0