THIS IS IT

Helgen har varit mycket bra! Hela lördagen gjorde jag i princip ingenting. Satt vid datorn, MEN läste även i "Flickan som lekte med elden". Pratade med Tomas på msn läääänge på kvällen, och även lääänge på morgonen. Damn vad jag längtar efter honom. Men på lördag kommer han äntligen hem, ska bli så jävla underbart!!!
Igår repades det Rocky, just nu är det bara övergångar och smådetaljer som ska finslipas. Kommer bli så bra och så roligt, be there! 
Det är så underbart väder ute också, jag längtar till sommaren, det känns att den är på G! Efter att ha spenderat en vecka i värmen så vill jag verkligen ha sommar nu, det är nog min favorittid på året. Inga kläder!! Haha.

Igår tittade jag på filmen "This Is It" som jag fick av Tomas i födelsedagspresent. Michael Jackson is tha shit säger jag bara. Han är så grymt bra och så grymt musikalisk. Ingen låt är den andra lik och alla låtar är BRA! Filmen är inspelningar ifrån repetitionerna till hans 50 konserter som skulle framföras. Om vi nu ska tala om dansarna som gått igenom auditions och utplockade av MJ själv så finns det bara ett ord: DAMN! Jag vill också kunna dansa så, dom är så duktiga. Jag blir så imponerad! M-M-M!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0