Arvika Hamnfest

Hamnfesten som utspelades i Arvika i helgen blev väldigt lyckad för min del. Först och främst vill jag tacka vädergudarna för att det inte regnade under kvällarna. Tack! Har diggat loss som en galning till The Baseballs och The Ark, vilket jag kommit fram till är två skitbra liveband. Jag har festat med de bästa vännerna. Mycket folk i lilla Arvika, inne på Olssons var de flesta 40+, och alla "äldre damer" som var fulla, trampade mig flera gånger på fötterna med klackarna, utan att ens märka något. AJ! Jag och Anna gjorde även några moves på dansgolvet. Det bästa av allt är att jag inte alls varit bakfull, yeay!

Helgens låt: The Baseballs - Umbrella
Helgens alkoholhaltiga dryck: Sourz - äpple
Helgens mat: Timmy's hamburgetallrik, McFeast & Co på MacDonalds, tjock grillkorv i korvstånd
Helgens outfit: Tunika
Helgens olycka: Anna välter ner (nästa hela) Tomas whiskeyflaska på golvet/mattan när hon skulle ta lite vodka av mig. Ops! Nästa gång blir det nyktert för dig vännen!

Här får ni några bilder från helgen, enjoy.


Dag 1. Linnéa, Sanna och Evelinn


Anna


Isabell ska förklara Med Andra Ord


Evelinn och jag


Linnéa shotar


Gruppbild


The Baseballs. Inte världens bästa bild, inte världens bästa kamera


Hell yeah


Dag 2. Förfest hos mig med ölspel


Anna och jag


Sabbe och Anna dansar till "You're the one that I want"


"Fly on the wings of love"


Sanna och Isabell får avsluta!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0