Med Anna

Kvällen har jag spenderat med världens bästa Anna, som nu har åkt hem. Vi har sett på film, ätit godis och tittat lite roliga klipp på youtube, samt spexat framför kameran. Hon åker snart till Örebro och då kommer jag att träffa henne ännu mindre än vad jag redan gör. Buhu! Jag hoppas hon får det riktigt bra i alla fall, och det tar ju inte många timmar med tåget för att hälsa på. Det är bra!
Jag var tvungen att ställa mig och göra matlåda halv 9 på kvällen. Det är så tråkigt, särskilt när jag måste göra den bara för att kunna äta den imorgon. Men det blev köttfärsås och makaroner a la Nina. Nu tänkte jag titta på några avsnitt av Vänner, skräll!

Jag och Anna, enjoy!




Jag har plötsligt blivit man och fått hår på bröstet






Snacka om att "tappa hakan"


OMG, we're in New York




I'm alive


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0