På topp

Igår var nog den roligaste fotbollsträning jag varit på. Vi var 14 pers och vi spelade mestadels på två mål, och vi spelade skitbra!! I mitt lag fick jag spela forward, och tränaren stod i motståndarlaget, och jag tänkte att "nu jävlar ska jag visa honom vad jag går för, och att jag ska spela forward nästa match". Så jag sprang som en idiot, jagade, passade, sköt och gjorde mål. Och låret/ljumsken gjorde inte alls ont! Wiie. Så efter träningen kom han fram till mig och sa att jag "löper kempegreat, löper skickli bra, så ska de se ut. Jag sätter dig på topp på torsdag på matchen". (nu kan inte ja norska för fem öre men ni kan ju tänka er att han sa något liknande). YEAH! Fatta vad glad jag blev. Så imorgon på matchen mot Jössefors blir det att spela forward för min del. Och jag ska visa honom att jag ska spela kvar på den platsen.

take care now, byebye then

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Gillart!!

2010-08-18 @ 19:22:47
URL: http://themathildapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0