Supermatch!

YEEEAH! Gunnarskog - Jössefors 6-1 (och deras mål blev på straff 5 sekunder innan avblåsning, som inte alls var straff för Marie var på bollen först och hon andra ramlade efter. Jaaa, man kan bli jävligt förbannad på domaren ibland). Men shit va vi spelade fotboll, särskilt i första halvlek. Och min premiär som forward var ganska så lyckad. Jag klämde in de första fyra målen!! Hihi. Så nu hoppas jag att jag får spela på den positionen i fortsättningen. Inatt kommer jag sova såååå skönt!
Imorgon är det fredag, Tomas kommer hem och min lediga vecka börjar. Jag och Tomas åker nämligen till Stockholm på söndag! Det ska bli så kul och jag ska typ shoppa ihjäl mig.

nattinatti

Kommentarer
Postat av: Elin

Yeaaaah :D



Grattis till vinsten!

Hoppas du o Toto får en great semester:D

2010-08-20 @ 06:41:11
URL: http://elinomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0