Värmlänningarna

Dagens erkännande: Jag har solat solarium. Eftersom solen inte har visat sig mer än två heldagar på min semester, och jag inte vill vara någon blekfis, så passade jag på idag när jag hade lite egentid.

Igår vaknade jag och kände direkt att: "jag måste till akuten". Och fick där medkännande att jag har fått urinvägsinfektion. Ni som har haft det vet vad jag pratar om när jag säger att man känner det direkt. INTE KUL! Igår var jag för första gången på Gammelvala. Vi var där och spelade upp Värmlänningarna (jag med urinvägsinfektion, urk). Förresten, jag fick göra entré med häst och vagn, hihi. Det kändes som min sämsta gång den här gången, kändes så lojt på nått sätt. Om man nu kan använda det ordet? Haha. Ingen lust och ingen energi. Men idag ska vi uppträda på Sågudden och hoppas på bättre energi då.

Egentid är bra till filmtittande, och då menar jag Vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0