VINST

Dagens onda punkt: Min ljumske!

I måndags tog jag, Tomas, Johannes och Mathilda en shoppintur till Karlstad. På IKEA ville vi köpa ett tv-bord men eftersom vi inte direkt har någon kombi till bil så fick det inte plats. Det får bli en annan gång. Fick i alla fall med oss lite smågrejer, som man alltid får när man är på IKEA. På stan lunchade jag och Tomas med min kusin Maria och hennes kille. Tacos is tha shit! Köpte mig endast tre klädesplagg och ett par skor. Jag tror att jag tappat shoppinglusten lite grann.
Igår var Johannes och Mathila här, vi tänkte spela massa Wii, istället blev det stan och Thaibuffé. Igår hade jag match mot Köla/Koppom. Vi dängde skiten ur dom med 0-3. Så jävla gött! Det är liksom det laget man måste vinna över av någon anledning. Men som ni tusen gånger hört förut så funkar inte mitt lår/ljumske. Idag har jag ont som f*n i ljumsken. 1,5 vecka kvar till nästa match, men jag BORDE SKIPPA att träna och spela tills jag blir bra. (vilket är svårt när man är en fotbollslover som jag). Jaja!
Idag skiner solen, wohow! Jag vill hemhem och lägga mig på bryggan och sola.

take care now, byebye then


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0