Last night was a good night

Då var denna helg passerad. En helg utan Tomas, en helg med mina bästa vänner. Det var Tiki som gällde igår med Anna och Isabell. Förfestade hemma i lägenheten då även My joinade oss. Pratade, spelade spel, lyssnade på musik och hade jättetrevligt. På Tiki var det ganska lugnt med folk. Sådär lagomt mycket så att man i alla fall kan röra sig. Träffade gammalt Koppomsfolk och gamla klasskamrater. Jag hade jättekul!! Tack för en superduperbraaa kväll.

I eftermiddag var det luciashow på Arvika Ridskola, jag och Isabell sjöng till luciatåget. Alla hästar var så fina med glitter i manen och flätade svansar. Hihi. Jag blev ännu mera sugen på att börja rida. Jag får ta mig en rejäl funderare..

Befinner mig hemhemma nu och tänker sova bredvid katten inatt. Även om det är så skönt att inte ha datorn hemma i lägenheten, så är det ändå ganska frustrerande när man verkligen vill lägga upp bilder eller så. Och att använda iPhonen är bara drygt för allting är så jäkla smått. Har tagit en hel del kort den senaste veckan som jag vill lägga upp. Grrr! Det får bli ett bildinlägg när Tomas anländer med datorn på fredag. Jag längtar efter honom jättemycket. Två veckor är jobbigt! Skynda hem <3

Kommentarer
Postat av: Evelinn

Luciashowen på ridskolan är ju så mysig! Va roligt att ni sjöng, det visste jag inte :)

2010-12-13 @ 03:45:18
URL: http://evelinniusa.blogg.se/
Postat av: Isabell

Tror du verkligen du vågar börja rida Nina? ;)

Du som var så rädd, haha ;)

2010-12-14 @ 16:42:24
Postat av: NIna

Jag vet, men man får väl lära sig att ta bort rädslan ;P

2010-12-14 @ 22:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0