Snöflingor

Okej. Jag ska förklara en gång för alla det här med Lussekatten. Var hos Isabell igår och julfikade skitgoda kakor (Anna var också med), och då kom vi att prata på den störtsköna utekvällen. I den där ljusstaken i skyltfönstret så gick inte Lucian först utan tydligen en Stjärngosse. Jag blandade på något vis ihop orden där och skulle säga "Jävla Stjärngosse", men det blev "jävla Lussekatt". Så där har ni en bättre förklaring än den innan. JAA, jag var nog inte lite bakom flötet den kvällen. Det var himlans kul då!

Det snööööar massor ute och det gör mig glad. Påminner mig även om att jag MÅSTE köpa ett par vinterskor, det känns behövligt nu när de vita snöflingorna öser ner. Ikväll är det genrep med SingOut, det är bara en vecka kvar till julkonserten. Det kommer bli så bra!!

Vilken är den bästa reklamen ever? ICA-reklamerna. De har verkligen lyckats! Jag antar att jag som alla andra gillar Ulf bäst! 





Kommentarer
Postat av: My

Tack så mkt :) Jag är glad :)

<3

2010-12-21 @ 07:53:41
URL: http://mkrf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0