Happy Birthday to ME

Då var man hela 21 år då! Det låter så gammalt emot jag var känner mig, haha! Jag är ju fortfarande 18, typ. Födelsedagen var som en vanlig dag, det var när man var liten som det kändes speciellt att fylla år. Jag jobbade, repade i två timmar. Men när jag kom hem hade Tomas fixat lite mat! Efterrätten var en surprise, det är tanken som räknas. Jag fick 12 ljus att blåsa ut, men om man vänder på det blir det ju 21, han är söt :) Av Tomas fick jag ett presentkort på "Muskelverkstaden" = massage, en brödkavel och så ska jag få "This is it". Sanna och Daniel kom och hälsade på och då fick jag en pajform och en fruktskål, finfint!

Tack för en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0