Shopping

Idag har jag jobbat lite, 2,5 timme! Gjorde "snackisar" till en stor beställning som ska gå imorgon! Och igår var vi i Charlottenberg, wiihou. Fyndade lite diskborstar ifrån Ö&B. Sen köpte jag jeanstights, en skjorta på herravdelningen på H&M och en tunika på Bik&Bok. Jag är NÖJD! Har sovit hemma på Björkenäs inatt, jag och Tomas fick sova i en 90-säng, trångt vill jag lova men mysigt. Jag och mamma satt uppe och drack vin och la pussel till halv 1-1. Hihi! Nu ska jag in till stan för att repa med Alexandra och co. Sen ska jag på fotbollsträning senare ikväll. Mycket bilåkande idag, och jag hann inte ens ut och gå i det fina vädret! Boou!

Nu blir det digga till QUEEN! Hell yeah :)


No wrong and no right
I'm gonna tell you there's no black and no white



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0