Spela teater

Första Värmlänningarna-repet var igår, jag var så jävla nervös när det blev min tur. Hjärtat slog i 120 vill jag lova! Men att spela teater var ju riktigt kul, och det gick väldigt bra för att vara första gången. Jag spelar en mycket arg roll. Jag är en riktig "rikmalingsunge" som tror att hon kan få allt hon pekar på, och blir förbannad på sin far för minsta lilla. Det var skitkul att skrika på honom! HAHA! Jag som nästan ångrade att jag hade sagt ja till allt detta, men nu ser jag bara fram emot föreställningarna som är i sommar!
Tränade fotboll igårkväll, vi var hela nio pers så vi kunde använda stora planen, yeay! Första gången jag blev riktigt svettig på vår träning. Gött mos!
Idag ska jag repa med Alexandra och gänget igen. Det börjar dra ihop sig, konserten är nästa vecka.

Alla hjärtans dagen igår blev mycket mysig :) Varmbad med levande ljus och jordgubbar! Hihi.


All I have is you
It is all that I'm breathing for
All I need is you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0