Vi är på Gång!

Trötter så in i helvete!! Jag är verkligen ingen morgonmänniska, jag HATAR att gå upp tidigt, som 06.15, fem dagar i veckan. Det tar på krafterna, och här på jobbet känner man sig inte speciellt nödvändig när man går runt som en zombie och halvsover. Boou! Men jag ska lägga mig direkt jag kommer hem sen!! Tacka vetja sovmorgon!! Söndag är det som gäller, då ska jag sova så länge jag kan och vill!

Utomlandsresan är på G - Imorgon ska vi träffas och kika lite. Susanne hade hittat en billig till Kanarieöarna i april. Mellan 3000-4000kr/pers beroende på frukost och så! 4-stjärnigt hotell. Tummen upp! Men som sagt, vi ska kika mera imorgon. Återkommer med information!

Ikväll blir det hantelpass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0