Bedtime

Nyår var helt okej faktiskt, Ritz var skoj. Jag fattar bara inte varför man ska ha så stora förväntningar på nyår egentligen? Det blir liksom inget mer än raketerna vid 12-slaget och en "gott nytt år kram" till alla vänner. Det känns som att man hela tiden väntar på att någonting ska hända, något speciellt, men som aldrig kommer. Man kan ju lika gärna sitta hemma, som en vanlig fredagskväll, och se film och äta något gott. Men gott nytt år alla, och hoppas ni får ett bra 2010! :)

Idag var jag och Tomas i sporthallen och tittade på fotboll, Vintercupen - herrar! Imorgon är det damernas tur, jag har ingen bil så jag kan inte ta mig in till stan, befinner mig nämligen hemhemma på Björkenäs nu. Jag älskar att se på fotboll, ännu mer att spela själv - och det mina vänner ska nämligen ske imorgon, jag ska på FOTBOLLSTRÄNINGEN, första gången sen höstsäsongen tog slut. Jag längtar massor och jag kommer ha urusel kondition och vara död efter uppvärmningen, haha!! Men wiie vad skoj det ska bli.

Nej, nu ska jag krypa ner till Tomas under täcket och sova. Godnatt!


goodnight sweetheart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0