Handboll

Igår fick jag jobba över. Det var en fransk beställning som var tvungen att gå idag, men som vi stannade och fixade det mesta till igår! När man är sådär trött är det inte det roligaste att ställa sig och diska ett berg när man kommer hem. Haha! Anna kom och gjorde mig sällskap igårkväll. Vi drack många koppar te, pratade en massa om före-denna-tiden, och tittade på handboll. Vi fick flashbacks ifrån tiden då vi själva spelade handboll, det var roligt på den tiden. Vi tog även i hand på att vi ska till USA tillsammans någon gång! Det var riktigt roligt igår med Änna :) MERA!
Ikväll är det mera handboll, jag älskar att titta på handboll. Även om jag blev så förbannad igår!!! Haha.

Vatten smakar inte lika gott när man dricker det ur en kopp!!


Tomas <3


Kommentarer
Postat av: Elin

HAHA..håller med dig om att vanligt kranvatten inte smakar lika gott ur en kopp. konstigt det dääär :P

2010-01-20 @ 18:27:22
URL: http://elinomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0