Hårda tag!

Det var trevligt på Taket i helgen med flickorna Forslunds! Jag som hade bestämt mig för att äta något riktigt gott, som jag inte burkar äta till vardags. Det slutade självklart med TACOS, haha! Min favorit och man kan aldrig få för mycket av det. Efterrätten var dock annorlunda, hallonpaj med kolasmak. Mumma!
I söndags fyllde Isabell år på riktigt, GRATTIS! Jag var där och åt baguetter och cheesecake, damn vad gott! Sen bar det av till fotbollsträningen där vi var hela sju personer. Wihej! Vi ska spela inomhuscup i februari.

Tittade få fotboll på tv:n någon dag. Jag blir så jävla förbannad på de "manliga" spelarna!! De förstör hela matchen genom att filma och kasta sig hit och dit. Visst går väl fotboll även ut på att man ska få frisparkar och så men att kasta sig och få "JÄTTEONT" när någon bara petar på dem är så himla löjligt. Är det manligt, är det fotboll? Det är inte ens fotboll! Dom där grabbarna skulle prova på handboll, dom skulle inte kunna stå ut en sekund. I handboll är det hårda tag, och ingen gnäller, oftast. Armbågar överallt, drag i tröjan, knuffar. Det är sport det!! Jävla LaLiga-fotbollstöntar!!

Igår var jag duktig. Tvättade fyra maskiner, dammsög och dammtorkade hela lägenheten och hängde upp gardiner! Sen tittade jag på 'Spårlöst' och drack honungsvatten.


Plastmaskinen is alive

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0