Home sweet home

Hemhemma på Björkenäs igen! Det är mys! Igårkväll var jag och Sanna hos Isabell och Evelinn och hade trevligt. Käkade TACOS, spelade RappaKalja och pratade, a lot. Vi pratade konstant mellan klockan 19-02. HAHA! Så idag blev det sovmorgon till halv 12. Simba låg brevid mig hela natten, hon är så mysig.
Sitter nu och laddar upp bilder på facebook ifrån december, det blir en del ändå. Sen har jag besämt mig för att lägga pussel, det var hundra år sen och jag kommer ihåg att jag tyckte det var skoj. Mamma har ett med 1000 bitar så jag tänkte hjälpa henne lite. Och nyss blev det bestämt att jag och Tomas ska med Linda och Robin på Rajjens och bowla ikväll.



Från igårkväll med Isabell, Nina, Sanna och Evelinn!! YEAH!



Och här världens mysigaste katt, Simba!


Kommentarer
Postat av: ELIN :)

Blääää..

nej. och precis när det med au pair ordnar upp sig, så finns det saker som får en att inte vilja åka härifrån. BLÄ :P

Haha, va härligt att den är borta :D Din piggelin :D

ha så skoj på bowlingen ikväll, vinn över dem tycker jag :D

2010-01-16 @ 14:54:30
URL: http://elinomi.blogg.se/
Postat av: Sofia

Va fin katt!

2010-01-22 @ 15:27:37
URL: http://surriz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0