Karamell

Repade igår med Alexandra! Jag säger det igen; Queen äger!! Jävlar vilka bra låtar, och konserten kommer bli superduperbra!

Tänk att man kan bli så jävla irriterad och arg på någon på grund av en liten grej. Det börjar direkt pluppa upp bilder i huvudet på mig och spela upp samtal igen, och jag blir bara ännu argare! GRRR! Lägg ner!

Ikväll ska vi till Tomas moster och äta mat. Hela familjen Algesten, och lilla jag. Hihi! Jag ska få träffa Astrid igen. Och imorgon är det röd dag så jag är ledig. Wiiou! Ska spendera dagen på Björkhagen och leka med Astrid och Fernando. Pulka!!!


gottigotti, karamell

Kommentarer
Postat av: elin

Hihi, jaaa. min faster läser min blogg så jag blev skit paff :P

har testat det lite halvseriöst sådär, verkar kul, roliga frågor :D

2010-01-06 @ 00:48:27
URL: http://elinomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0