Massage!

Igår var Isabell hos mig en stund, vi spelade MarioCart, det är sååå kul! :)

Idag lunchade jag med Lisa och Anna, thaibufé! Mums! Pratade allt möjligt! Ska snart åka iväg på massage, ska bli så skönt. Hoppas jag kopplar bort alla tankar! Sen ska jag och syster på aerobic. Känns lite sådär efter en massage men va fan! Ska bli kul :)


Det var inte direkt det jag behövde igår. Jag mår dåligt, jag tänker för mycket och jag trycker ner mig själv vad gäller i princip allt just nu. Har varit såhär en period, vill få slut på det, men jag kan inte, jag kan verkligen inte, och det gör mig så jävla ledsen! Jag trodde jag skulle få positiva ord, inte tvärtom, ord som kändes som ett slag i magen. Då är det fan ingen idé att berätta hur jag mår när jag inte får det positiva till mig. Det är det jag behöver; positiva tankar och varma ord! <3


lay a whisper on my pillow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0