Najs Bajs

Ensam denna dag också, men jag kom ihåg att ta med mp3:n. Iofs är det väldigt gamla låtar på den, borde byta nästa gång jag kommer hem. Fast jag har inte direkt nått nytt på min "musikmapp", och jag laddar inte ner längre. Kanske borde skriva ner några få låtar som jag verkligen gillar och ladda ner, även om det är strängt FÖRBJUDET!!! Ska hämta Tomas om någon timme, han ska göra mig sällskap. Jag tror att han mestadels kommer sitta framför denna dator men, hehe!
Igårkväll var jag på hantelpass/cirkelträning (styrka) i Styckåshallen. Riktigt, riktigt kul och jobbigt! Man känner sig jävligt nöjd efter ett sånt pass, och ikväll blir det aerobic. Vill ut och gå sen när jag kommer hem också, vi får se om det bara var prat eller om det blir av :)


hard workwork

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0