Nya tag

Helgen har bestått av utekvällar både fredag och lördag! Fredagen på Freak Kitchen var skitbra och den kvällen var verkligen en tia, jag hade skitkul! Jag skulle nog inte ha headbangat så mycket för jag har så jävla ont i nacken. Igår (lördag) var det Bôrtanfesten; mat, dans och dricka! Min huvudvärk från fredagen gjorde att jag inte orkade dricka mig full, hehe! Men det var riktigt kul, nästa gång ska jag TVINGA Tomas att dansa, fegis!!
Tittar på Wallander just nu, eller det är nyheterna så vi ska passa på att åka till Arvika igen. Har varit på fotbollsträning, sex pers, inte så värst dragigt! Och jag har fått ont i halsen igen. Boou!!

Imorgon är det upp tidigt och ännu en jobbvecka framför sig, pust!

take care now byebye then

Kommentarer
Postat av: Elin

Tack :D hihi, jaaaa... jag e bara sjukt nervig :P Hihi, du får hålla tummarna :D

2010-01-31 @ 22:20:59
URL: http://elinomi.blogg.se/
Postat av: Nina

Tss, shit va spännande och vilken upplevelse! Jag tror inte du kommer ångra att du åker när du väl är där!! Jag är avundsjuk, du är modig! :) Jag håller garanterat tummarna! Vi får hinna med Harry Potter maratonet innan du drar då kanske ;) ha det bra!

2010-02-01 @ 12:41:57
URL: http://stuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0