Någonting...

Helgen var trevlig! Var på The Roof på fredagen med lite folk. Lördag blev vi bjudna på gös (som jag fiskade upp i somras) hemma på Björkenäs! Gottigotti! Söndagen var lugn, vi tog bort alla julsakerna, skönt. Tränade även fotboll i söndags, vi var hela åtta personer och vi spelade jättebra. Skitkul!!

Tomas ska till USA - Los Angeles, i april om allt går som planerat! Min första "reaktion" blev en stöt i hjärtat och det brände i ögonen. Just för att vi någon dag innan pratade på att någon gång åka till USA, och så kommer han med en överraskning att han ska åka dit själv med en kompis. Ja jag vet att jag är lite självisk i denna situation men JAG vill åka med Tomas. Sen när jag tänkte efter så blir jag glad att han får denna möjlighet. Shit vilken resa!! Så nu är jag glad för din skull men väldigt avundsjuk, och vem skulle inte vara det? Det enda jag undrar är hur jag ska överleva tre jävla veckor utan dig!?! Men jag är stark, jag klara mig!


I'm forever yours

Kommentarer
Postat av: Elin :D

tack för att du håller tummarna :D

ihii.

Förstår att de känns lite snopet att han åker själv, hade också reagerat så till en början :O

Tänk allt busigt du kan hitta på när han e borta, dansa framför spegeln, ha fnittriga vinkvällar och se på tjejfilmer :D

2010-01-12 @ 16:32:01
URL: http://elinomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0