blandad kompott

Solen kikade fram igår, då passade jag på att somna i den. Gött! Hoppas att jag fick lite färg på den bakre delen av kroppen samtidigt. Spelade Robinson-spelet igår på datorn. Och jag klarade det! Haha. Det är kul sådär med gamla spel, ska försöka få igång Nikki på nya äventyr = hästspel. Tog ett kvällsdopp också, svalkade skönt, innnan man la sig i ett pötthett rum för att försöka sova med en hund som har våtexem och inte kan ligga still en enda sekund.
Idag regnar det, jippie, eller inte. På jobbet är jag själv i två dagar till och det är så jävla tråkigt, allting går extra segt av någon anledning, plus att jag har ont i magen och det förbättrar ingenting just nu. Men på fredag, DÅ börjar min semester! YEAH! Två veckor + en till lite senare. Jag känner verkligen att jag behöver vila. Jag är så sjukt trött och sliten hela tiden.
Ikväll ska jag dra mig till fotbollsträningen. Inte träna! Men tränaren ville "känna" på mitt lår och sedan ge mig några tips om vad jag ska göra. Hum!
Jag har ju funderat länge på att börja rida igen, senast jag red var när jag var sisodär tio år kanske. Hästar är nog världens finaste djur, och jag är grymt sugen på att hoppa upp på hästryggen igen. Jag kanske bode göra något åt saken!?
Ni kanske undrar vad som hände med västkusten? Det kommer bilder och info till helgen. Vi är ju hemhemma nu och är djurvakter! Men det kommer :)

Ja, det här inlägget var ju inte så värst intressant, precis som alla mina andra inlägg. Haha!

Kommentarer
Postat av: Isabell

Åh Robinson och Nikki, guud va roliga spel :D

2010-07-22 @ 10:22:41
Postat av: Nina

haha, jaaa! :)

2010-07-22 @ 10:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0