Bolt

Det blev inte så mycket av The Notebook filmen igår, det får bli en annan dag, när Tomas inte är hemma. Vi tränade i 1,5 timme direkt efter jobbet igår, pust, käkade sen mat och tittade på Bolt istället. Vilken fin film, och jag som älskar djur. Självklart var jag tvungen att gråta en skvätt i slutet. Jag vet, det är tecknat/animerat, men ändå, han är ju så söt!
Ikväll ska vi hemhem till mig och vara hus -och hundvakt fram till på fredag. Anna kommer och hälsar på idag också. Jag måste fortsätta skippa fotbollsträningen pga mitt j*vla lår. Jag hatar det!! Känns som att det aldrig kommer gå över, och jag hittar inte muskeln som jag troligtvis har sträckt mig i så jag kan inte direkt stretcha bort det onda. Boou! På torsdag ska jag i alla fall dit och "hälsa på" laget. Hihi.

Take care now, byebye then

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0