Kvällen

Skit att det inte fanns en enda sladd som passar till digitalkameran här hemma, bland alla miljoner sladdar som vi har. Då kunde ni fått några bilder från idag ju. Urk!
Var på fotbollsträningen förut och fick några tips av P-O vad jag kan göra för mitt lår (som jag vet Isabell påpekar att jag tjatar om). Haha! Nu får vi hoppas på förbättring. Vi har träningsmatch på lördag mot Arvika, P-O föreslog att jag ska stå i mål (vår ordinarie är nämligen på resa). Vilket skämt! Jag kan inte stå i mål, jag som säkert är bland dom mest bollrädda i laget. Iofs stod jag i mål när jag var liten, men det är ju ingenting emot nu. Vi får se vad det blir på lördag, spännisch!! Om jag ska springa som en galning kommer det bara bli värre i låret, kanske bättre att bli målis för en match. Sen har vi många sjuka och många som är borta så jag undrar hur den matchen kommer gå? Iiih.

Nu ska jag sätta mig på altanen med en kopp te och en smörgås och titta på sjön. Tänk att det kan vara så avslappnande, att sitta och titta på en sjö där vågorna guppar hej vilt. Solen kikar fram nu också, jag får skynda mig! Ha de fint

Kommentarer
Postat av: Isabell

Ja, jag vill ju att du ska bli bättre i låret :P

2010-07-22 @ 22:31:42
Postat av: Nina

Haha, säkert ;) Men tack iaf.

2010-07-23 @ 07:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0