life is music, play it louder

Som den musikestet jag är så lyssnar jag en hel del på musik, eller det går i perioder. På jobbet står radion alltid på och det händer att jag fastnar för en del låtar som jag verkligen tycker är skitbra. MEN sen kollar jag aldrig upp gruppen och hör om de har fler bra låtar. Why!? Jag vet inte! Sitter på youtube och lyssnar på Taylor Swift just nu, vad ni än tycker så tycker jag att hon är skitbra. Innan har jag bara hört populära "Love Story", nu hittade jag flera låtar jag gillade med henne. En grupp jag lyssnat mer på idag är Lady Antebellum. Deras låt som regerar på MixMegapol och RixFm är "Need you now". Den låten är just nu min favorit! Och smart som jag är kollade jag upp gruppen och lyssnade mer. Det är precis sån musik jag gillar, wohow! Lite countrystil, precis som Taylor Swift! Och det här med musikvideos. Det är sjukt hur mycket mer jag kan gilla en låt genom att titta på muskvideon samtidigt. Det får bli mer youtube:ande på bra musik framöver.

Life is music, play it louder


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Spotify och diskning rekommenderas också, eller ännu hellre, spotify och ett pussel!

2010-07-23 @ 22:21:31
URL: http://themathildapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0