Städa

Idag är det storstädning på jobbet som gäller, den övre delen av huset. Sanna och Ida (sommarjobbarna) sveper fram med dammsugaren, dammtrasorna och skurmoppen! Jävligt skitigt kan jag konstatera. Fy fan! Själv får man pricka av massa beställningslistor och se vad som finns kvar i hyllorna. Inte det roligaste att vara själv där nere när de lyssnar på Sean Banan här uppe. Haha!

Inatt vaknade jag av att någon "tog kort" på mig. Haha! Massa blixtar efter varandra och nästan hela rummet lyste upp. Det var Tor! Shit vad det åskade inatt, och vad jag har hört så blir det likadant i eftermiddag/kväll. Mellan 01-04 höll det på. Åska är så himla facinerande, fränt, samtidigt som jag hatar den för att den är skrämmande!


Nu ska vi städa vidare! Ikväll blir det Gunnarskog. Dock inte fotbollsträning för mitt lår gör ont fortfarande. Grr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0