StorSeger

Jajjamän! Igår spelade vi sista matchen innan upphållet, mot Högboda = bottenlaget. Vi tog hem segern med 15-0. Hihi! Fick som vanligt spela defensiv mittfältare, jippie, eller inte! Så av alla mål som blev, gjorde inte jag ett enda. Fan, jag vill ju spela forward, som jag alltid gjort. Ska nog klämma ur mig det när höstsäsongen börjar, om jag vågar! Men vill inte känna att jag tar någons plats. Mitt lår funkade hyffsat också. Hehe! Gött att gå in i sommaruppehållet med inte en enda förlorad match, och på så vis vara serieledare!!

Ikväll kommer Victoria och Sanna och hälsar på mig och Tomas :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Jajjamensan :D

Gött med vinst hörru :D

2010-07-02 @ 05:47:37
URL: http://elinomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0