Blablabla

Tjoho! Har inte haft någon chans att uppdatera er sen i lördags, tror jag det var. Har befunnit mig i Torsby och hemhemma på Björkenäs! Och datorn här hemma är inte så speciellt snabb av sig så man blir bara irriterad, men nu lyckades jag komma in på internet i alla fall. Helgen har varit bra. Har tagit massa bilder som jag tänker lägga upp imorgon när jag kommer till lägenheten och vår snabba laptop. Yeah! Tomas är borta och jobbar med grabbarna på Scoutläger, kommer hem på onsdag. Längtar!! Gött att det bara är fyra jobbdagar denna vecka, midsommarafton på fredag ju, undrar vad man ska hitta på då? Känns bra att veta, eller inte. Heh!
Nu ska jag lägga mig och sova, imorgon är det jobb igen, och fotbollsträning :D Wihou!

Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0