Midsommarhelgen

Midsommar firades med min jobbarkompis och hans sambo samt deras kompisar. Riktigt trevlig kväll! Fotboll, kubb, grillat och nubbe. Väntade på en taxi i en timme och var hemma runt 3-tiden!!
På lördagen spelades Värmlänningarna upp i Gunnarskog på hembyggdsgården. Det var riktigt mycket folk och fint väder och det gick jättebra! Det var KUL! På kvällen drog jag till Jejja där det var förfest innan Fernandoz på Gunnevi drog igång. Det blev sent även denna kväll, 3-tiden.
På söndagen städade vi på Gunnevi. Trist! Badade på hemvägen. När vi var tillbaka på Björkhagen la vi oss i solen tills fotbollen på tv:n började! Åkte hem till mig en sväng och hoppade i plurret även där. Sen såg vi Argentina-Mexico matchen i lägenheten.
Och nu har en ny jobbvecka börjat. Självklart så glömde jag min bettskena som jag MÅSTE börja använda på nätterna för jag biter ihop så himla hårt när jag sover, och varknar med värsta huvudvärken. Så som idag! Jippie! Min rygg värker också och halsen är tjock. Kanske skulle ha skippat att bada i helgen!? Hoppas ni hade en bra helg :)


Kubbspel i midsommarkrans




Tomas och jag <3



Theres och Jonas



Skål


Rik-Ola och Britta



Jejja

Tack alla för en jättetrevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0