Ontontontontontontont

Det är nu det börjar bli roligt att titta på VM. Kvartsfinaler är nästa som gäller och jag hejar stort på Tyskland!! Jag hoppas på Brasilien-Tyskland i finalen. Yeay!
Ikväll har jag tränat fotboll med ett ont lår. Sträckte mig i vänster lår på träningen förra veckan och det har inte släppt. Så många år som jag har spelat fotboll har jag aldrig sträckt mig så att det gör ont när jag t.o.m går. Jävla skit! Och imorgon är sista matchen innan uppehållet. (sen kan jag vila). Men jag ska fanimej klara den matchen, jag är med på startelvan sen får vi väl se hur det går. Antar att låret kommer vara en aning stelt imorgon. Urk!
Imorgon kommer min kära kusin Victoria hit, och hon ska kolla på matchen. Självklart att jag måste spela då! Nej, nu blir det sängen i nybäddad. Me like! Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0