Pannkakor!

Tog nyss tag i vårt MountEverst-berg av disk. Jag och Tomas kom överens om att vi skulle diska det vi använt direkt. Det sket sig ju ganska snabbt! Haha. Sitter och äter pannkakor nu, det är så himla gott. Det är verkligen underskattad mat, om man nu kan kalla det mat? Synd att man inte äter det oftare! Och synd att jag inte får av locket på lingonsyltburken. Buhu. Det får bli hallonsynt, och smör -och socker istället.

Astmasprayen funkade bra igår. Blev inte alls lika täppt i bröstet och kunde andas i princip normalt. Wiie!

Inatt höll en jävla raggarbil mig vaken också. Eller om de var flera? Jag blir så arg!! Jag förstår om de vill köra ute sent på kvällarna och spela hög musik nu när sommaren har kommit, och särskilt nu i studenttider. Men vem festar dygnet runt, i en bil, en tisdagskväll!? Och jag tror ingen spelat så hög musik som denna idiot gjorde. Jag vaknade en gång i halvtimmen.. Fan! Folk vill sova under nätterna. GRRR!

Kommentarer
Postat av: Elin

sv; haha, ah :D

jaså? usch då, bollen ska ju IN i målet vet du väl? :D

2010-06-03 @ 05:37:14
URL: http://elinomi.blogg.se/
Postat av: Isabell

Nina, man ska inte ha lingonsylt på pannkakor heller :P

2010-06-06 @ 14:47:52
Postat av: Nina

Lingonsylt är SKITGOTT på pannkakor. Prova ;)

2010-06-06 @ 20:16:09
URL: http://stuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0