Sommar och Sol!

Det är vaaarmt ute, and I love it! Tog en cykeltur in till stan förut för att köpa biljett till Olssons Brygga som har premiär på lördag. Då blir det drag vill jag lova. 170 jävla spän. Gaah! Jag hoppas hela nybyggda stället är värt pengarna. Åt mat på Sunday med My också, det var meningen att vi skulle köpa lite fika och lägga oss och sola i Stadsparken, men hon fick förhinder. Men mat och pratstund är alltid trevligt :) Nu sitter jag på balkongen och försöker få så mycket sol som möjligt på mig. Ska snart iväg på fotbollsträning, wiihej!!

Tomas match igår var en målgörarmatch. De vann med 9-0 och hade åtta olika målgörare, lite coolt. Tomas stod för ett av dom. Det svåra är att ta kort när alla rör sig, och kameran är inte den bästa så ni får nöja er med dessa två! Hihi. Nu ska jag byta om. Ha en finfin kväll :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0