Brygganpremiär

Helgen har varit bra, och vilket väder. Bara att njuta!! Bryggan hade ju premiär igår. Det var asmycket folk och Rongedal var faktiskt ett skitbra "invigningsband". De gav allt och hade jättebra låtar. Vilken energi! Jag, Anna, Isabell, Evelinn och Sanna stog längst fram och dansade. Yeay! Själva Bryggan såg ut som den alltid gjort, förutom det stora "glashuset" i mitten och med balkong ut mot vattnet. Det dummaste var att det nybyggda endast var för VIP-gäster. Hur surt är inte det!?? Man fick alltså inte se hur det såg ut inuti det nybyggda. Annars såg allting likadant ut, kanske lite fräschare bara. Dansgolvet i ladan var mindre, de hade byggt en större bar därinne plus några fler bord så det var skittrångt att dansa. Nu var det ju iofs ovanligt mycket folk, men ändå! Kvällen var bra iaf, kul att träffa Anna igen om inte annat :)
Idag tog jag och vännerna en solstund+mat i Stadsparken. Jag har för första gången inte känt av någon bakfylla. Ingen huvudvärk, inget illamående, ingen äcklig smak i munnen. Underbart!! I eftermiddag åkte jag och pappa och tittade på Tomas fotbollsmatch. Vinst med 3-1. Tomas gjorde ett mål, yeay! Har jag nämnt innan att jag älskar att titta på fotbollsmatcher!? Hihi.
SingOut konserten gick jättebra också. Irländskt är faktiskt jäkligt bra musik. Nu är det sommaruppehåll.

Här kommer lite bilder från helgen :)


Isabell, jag och My


Evelinn dansar


Rara Söta Anna på dansgolvet


Mys i Stadsparken


Stadsparken är fin


Kommentarer
Postat av: my

Jag vill också mysa :D

2010-06-20 @ 17:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0