I feel good

Köpte en skiiitfin vårjacka i måndags! (Kommer upp bild, promise). Tog även en långpromenad på 1,5 timme med Lisa i det sköna vädret. Pratade om allt möjligt. Efter promenaden fick jag verkligen en längtan till sommaren. Ååh! Men först ska vi ha vår, och den är mysig. Hoppas bara snön smälter snabbt nu. Sommar, sommar, sommar. Hoppas det blir en lika fin sommar som vintern har varit.

Fick ett telefonsamtal ifrån kusin vitamin, Victoria. Tydligen så hade hon varit inne på Arvikafestivalens hemsida och upptäckt att "hela hennes Ipod" skulle dit. HAHA! Och då undrade hon på sovplats hemma hos mig och Tomas, självklart får hon det. Jag har vart kluven i år till festivalen. Tomas har ingen lust om det inte kommer nått "jättebra" band, och ingen av mina kompisar går dit längre. Men nu när Viccan kanske ska dit blev jag väldigt sugen. Hmm, det blir en funderare!!

I feel good.
nananana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0