I feel good

Jobbet idag har bestått av att packa massa beställningar. Min jobbarkompis har gått och stukat foten rejält så han hoppar på kryckor, inte så lätt att jobba då, jag är själv. Hur länge vet jag inte?
Jag har faktiskt känt mig duktig idag, jag har känt mig så jävla bra!!! Varför? Jag har ingen aning. Jag bara känner mig brabrabrabra! Pappa kommer och hälsar på mig sen. Jag ska bjuda på tårtan som blev kvar, om den inte är för äcklig. Ska ta upp en bullpåse. Det blir nog en match i Mariocart också. Hihi.


I miss you

Kommentarer
Postat av: Elin

du förtjänar att känna dig bra bra bra Nina! Hoppas allt är bra med dig. och tack för lyckoönskningen! behöver lite pepp känner jag redan, haha. :D

Hoppas du hade en fin födelsedag också! :D

2010-03-07 @ 04:23:13
URL: http://elinomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0