I see you

Äntligen har Tomas kommit hem. Lycka! Den skiten lurade mig att han skulle vara hemma vid halv sex, och så stod han i trappuppgången när jag kom hem från jobbet. Hihi! Vi tvättade hela kvällen och såg på "Sveriges värsta bilförare". Ärligt! Kan man köra så dåligt bil som Blondinen gjorde?? Herregud! Hur kan såna få körkort? Det är kul i alla fall, många skratt.
"Det är dags för fredagsmys, om det så är det sista jag gör". Wiie! Vet inte vad det blir ikväll faktiskt? Antar tv, god mat och mys, film kanske!?
Imorgon drar jag, Anna, Isabell och Lisa till Karlstad för att; först shoppa och sedan festa på Nöjesfabriken, då Linnéa också hänger på. Min kära kusin Maria ska "låna ut" sin lägenhet till oss, förfest och sovplats. Perry! Ska bli riktigt kul, och jag ska hitta mig lite snygga kläder, lönen kom ju för inte så längesen. Ha en bra helg!


Måste visa er som inte hört denna fantastiska låt, och sett musikvideon och filmen!
Från filmen AVATAR! "I see you" - Leona Lewis. Enjoy!




Kommentarer
Postat av: Emma

Mycket BRA film ! :D

vad tycker du om filmen?

2010-03-08 @ 10:10:59
URL: http://maerixon.blogg.se/
Postat av: Emma

Svar: tack & Bock ! :D



Ja filmen är juh helt förtrollande med den miljön !

jag & Marcus såg den i Göteborg i 3D, den vart helt gryyym !

Ser verkligen framemot när den kommer ut på Dvd :D

2010-03-08 @ 12:55:46
URL: http://maerixon.blogg.se/
Postat av: ELin

Jajusteja :P hahaa.. Ska googla så det blir rätt till nattningen ikväll tror jag :P

2010-03-08 @ 17:20:00
URL: http://elinomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0