INTO YOU

Fotboll i det här vädret känns inte så lockande. Borta mot Töcksfors. Vi är klent med folk, försöker ragga lite men det går inte så bra. Någon som vill va med, säg bara till mig. Vi får se vad det blir av den matchen?

Jag var hemma hela kvällen igår. Spelade SuperMario Galaxy, spelade gitarr, stekte fyra pannkakor och såg på tv. Gjorde sånadär viktiga saker ni vet. Det är gôtt! Har ont i halsen. Hatar att vakna på morgonen och typ kippa efter andan för att det är tjockt i halsen! Urk.

Jag älskar Tomas över allt annat på denna jord, du betyder mest. Du gör mig glad. I'm so into you!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad gott med pannkakor, det ska jag nog göra när jag kommer hem ! :D



Svar: Tack, kul att du gillar bilderna.

Kolla gärna in igen, jag kommer lägga upp fler :)

2010-03-24 @ 10:51:26
URL: http://maerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0