Musikal

Jag tror "Gubben Vinter" blev lite arg igår när jag nämnde att våren var här, för igårkväll snöade det igen. Grrr!

Fikade med My på Sunday igår, mums för chokladmuffin. Det var riktigt trevligt, hon är en härlig prick! Blev även erbjuden att vara med i en musikal, och jag sa JA! "Rocky Horror Show". Så jag och My var och prövade korsetter. Fy fan säger jag bara. Min kropp är verkligen inte gjort för att bära en korsett, den är inte gjort för att ha sexiga saker på sig över huvud taget. Usch! Jag ville verkligen kasta mig ur provhytten och göra isönder alla speglar i hela världen. Ska försöka hitta nått annat mer diskret men ändå sexigt, eller vad man nu ska säga. Spännande!

Mycket att göra på jobbet nu, jag är stressad som fan. Inte bra! Börjar bli krasslig också, feberkänsla. Och jag som ska åka till Viccan imorgon. Krya på dig nu Nina! Käka C-vitaminer så det bara knakar om det..

I better keep on walkin'

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Echinagard och Kan Jang är bra också (och postitivt tänkande :) Hoppas du kryar på dig!

2010-03-17 @ 17:54:04
URL: http://themathildapersson.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Vi kommer troligtvis. Jag har lite strul med mitt jobb just nu och det är inte säkert att jag får behålla det. Men som sagt, troligtvis så kommer vi :)

2010-03-18 @ 15:55:50
URL: http://themathildapersson.blogg.se/
Postat av: Elin

uschåblä för snö hörru!! :P

Här lyser solen :D



Jao, visst e det mysigt :D trivs faktiskt, litet harry potter crib ;)

2010-03-19 @ 04:48:48
URL: http://elinomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0