THIS IS MY LIFE

Den här låten har verkligen fäst sig i mig. Jag gillar hennes röst jättemycket, jag gillar texten och melodin, jag får helt enkelt rysningar. Jag ser mig själv strosa över en stor sommaräng, solen står högt och inte ett enda moln på himlen syns, jag njuter av livet. Inga bekymmer finns! Tänk om livet alltid kunde vara så, att man fick njuta av varenda sekund.

Anna Bergendahl - This is my life


Jag saknar Tomas just nu, jättemycket. För er kanske det låter löjligt. "Han har ju bara varit borta en dag". Ja, men det är just nu jag behöver honom. Det är nu när jag känner mig nere som jag behöver hans närhet, hans hand i min, hans trygga famn. Jag vet inte varför jag är nere!? Kanske för att tankarna sakta börjar komma, tankarna på att han snart ska åka bort, och vara det i en månad. En hel jävla månad! Hur ska jag klara mig? Om jag känner mig rätt så kommer jag ligga vaken länge på kvällarna och bara stirra i taket, vända huvudet åt vänster och inse varje gång att han inte är där bredvid mig.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Du får komma och hälsa på oss i Örebro ist!

2010-03-30 @ 10:50:42
URL: http://themathildapersson.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Sv: Vi kommer torsdag kväll. Lätt att vi kommer förbi lägenheten, måste ju spöa er i wii :D

2010-03-30 @ 17:55:53
URL: http://themathildapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0