PARTYNIGHT

Igår var en KUL kväll. Började här med vin och popcorn, Peter skjutsade oss till "Harry's", där vi köpte en varsin drink och dansade, efter nån timme ríngde vi på Peter som fick hämta oss och då åkte vi in på Statoil och köpte kôrv med mos. (inget gott Kockimos där inte). Kom hit och det slutade med att jag slog huvudet i bordet. Nu låter det som att jag var stupfull, men jag skrattade och skulle böja mig framåt, dock lite för långt, och där var bordet. Haha! Resulterade till en liten bula idag.

Vaknade för en halvtimme sen, och det till stora jävla snöflingor, urk! Jag ska åka buss hemåt Värmland vid halv 3-tiden. Blir nog tv/dator och mat innan dess. Lugna puckar alltså. Tänkte visa er vad jag köpt för kläder men orkar inte fota dom. Här får ni lite annat istället.


Tjejmiddag-spelet, många skratt!


Min idol Victoria, vacker som få!


Kusiner Vitaminer

 


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Äre kylskåpspoesispelet?

2010-03-21 @ 15:55:14
URL: http://themathildapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0