ARVIKAFESTIVAL v.s LONDON

Fick en attack med illamående och magont förut, trodde ärligt att jag skulle spy ett tag, men jag la mig på soffan och vilade lite, sen släppte det. Ni undrar säkert spänt om det blev någon laptop igår, och svaret är JAAA! Den var skitsnygg, nu ska vi bara fixa internet till den. Allt kommer bli enklare nu med dator, alla räkningar som ska betalas m.m. Wiihie! Jag föreslog för Tomas att "nu kan vi köpa hästspel", jag tror inte han var så jättesugen på det men jag ska ha i alla fall ha ett, hästspel. Haha!!

Som jag nämnt tidigare så har jag varit, eller är fortfarande, kluven vad gäller Arvikafestivalen. Det kommer faktiskt väldigt bra band i år, men jag vet inte om jag är sugen på att gå ändå. De sista åren har festivalen inte gett mig någonting roligt. Men festival är såå sommar för mig och bor man i Arvika "ska" man gå på festivalen.. Annars så har jag och Tomas pratat på att kanske åka till London den helgen istället, om jag får ledigt en extra dag ifrån jobbet. Hmm! Arvikafestival - London? Vad tycker ni? Känns som att valet är ganska självklart när jag tittar på orden. Haha! Jag sitter nu och småkikar på flyg och hotell så jag antar att jag är väldigt sugen och nyfiken. Hihi. Pratade med kusin Victoria och frågade om hon och hennes kille ville hänga på, de skulle fundera på saken. Vore så himla kul :)



Festival

eller

London

 


Kommentarer
Postat av: Mathilda

LONDON såklat! Fulla värmlänningar, för hög musik och lera VS shopping, madame tussaudes och britter!

2010-05-07 @ 14:14:26
URL: http://themathildapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0