Maaat

Inatt var ingen rolig natt. Först och främst låg jag vaken i magkramper nästan hela natten. När jag väl lyckats somna så vaknar jag av att Tomas snarkar så in i *piiip* högt så jag nästan får hjärtattack! Så jag var ju tvungen att ruska liv i honom varje halvtimme och säga åt honom att INTE ligga på rygg! Gaah. Så imorse sov jag längre, åkte till jobbet vid 11, men var inte direkt pigg där. Repade nu i eftermiddag med Alexandra, inför Kulturnatta, då vi ska spela några låtar ifrån hennes studentkonsert, den rockiga delen. Yeay! Nu ska jag laga mat och sen se på Vänner :)

take care now, byebye then


Kommentarer
Postat av: Elin

haha.. är nog en delad plats tror jag :D

2010-05-18 @ 17:45:26
URL: http://elinomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0