MY BABY

Äntligen är min Tomas hemma! Jag tror aldrig jag blivit så glad av att se en person som jag blev i lördags eftermiddag när han klev in genom dörren i vår lägenhet. Först så kände jag nästan inte igen honom. "Är det där min Tomas?!", tänkte jag fler gånger innan han log sitt underbara leende. "Jaaaa, det är han". Han är så snygg i sin nya frisyr så ni fattar inte. Och den kramen var efterlängtad vill jag lova. Hela helgen har varit den bästa någonsin, vi har bara varit och pratat massa. Jag har saknat honom så mycket, och insett på denna tid han varit borta att jag älskar honom av hela mitt hjäta och skulle inte kunna leva utan honom <3 Du betyder verkligen allt för mig Tomas!! Jag är lyckligt lottad som har dig. Jag är glad att ha dig hemma igen. Underbart! Jag fick massa snygga kläder också, tack sötnos! Hihi :)

You're the one for me
You're my ecstasy
You're the one I need

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0