Sommar!

Vädret gör mig på strålande humör. Med den här värmen som kommit känns det nu som att sommaren är här!! Folk börjar klippa gräsmattorna, och jag hade nästan glömt bort hur gott nyklippt gräs kan lukta. Vindarna blåser inte ens kallt. Även när det regnar luktar det ju sommar, och Tomas gick i kortbyxor. Jag gillar!
Har precis kommit ut ur duschen, fräsch! Äter snabbmakaroner och "långkorv", men andra ord: grillkorv. Har lite brottom, ska vara vid Tingshuset kl.17 och ha genomdrag med Rock 'n' Horror. Yeah!! Btw så ska Tomas spela Rocky denna gång. Hihi. På fredag smäller det. Extrashow på Ritz kl.18.00. Be there!!

Hade även genrep med Värmlänningarna igår, det är meningen att genrep inte ska gå så bra väl? Inte för mig i alla fall. Efteråt grillade vi, mys. Nästa tisdag är första föreställningen! Ska bli skôj!

Nu ska jag dra mig!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Sunes Jul e BÄST! :D

jag skickade ett mejl till dig på facebook, vore as bra om du kunde svara på det innan imorgon! :)

2010-05-19 @ 20:19:02
URL: http://elinomi.blogg.se/
Postat av: Isabell

Nina, Nina, Nina, det stavas bråttom :P

2010-05-25 @ 16:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0