Julsånger

Att öva julsånger hör också till listan på "att längta till julen". Jag och Isabell övade SingOut-jullåtarna igår, käkade pizza och godis. Det gick bra. Och som alltid är det skitkul att umgås med Isabell.
Jag har känt någon slags glädje i kroppen denna vecka, jag mår faktiskt bra, och det känns underbart! (jag vet att det fort kan ändras, men nu ska vi se positivt och försöka behålla denna bra känsla!) Imorgon kommer Tomas hem också. Wiiie!

Och ikväll ska jag och Isabell till Anna för att fira henne lite. Jag längtar!!


Kommentarer
Postat av: Isabell

Woooohhoooo! :D

2010-11-18 @ 17:57:57
Postat av: Evelinn

Julsånger :) Måste börja jula mig här nu känner jag. När kan du skypa? :D

2010-11-19 @ 19:32:22
URL: http://evelinniusa.blogg.se/
Postat av: My

Absolut :) Jag har faktiskt precis skaffat det :)

Jag tror bara man söker på my falck (har sj inte addat någon än) ^^



Kommer hem på onsdag, ska ut på klubb boom på fredag kväll :) Ska du med? :D

Vi kanske kan hinna med en fika också? :)

2010-11-22 @ 18:57:10
URL: http://mkrf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0