My love

Igår var en mycket bra eftermiddag. Den tillbringades nämligen med TOMAS! Först drog vi iväg och spelade biljard. Det kunde ni aldrig tro va. Haha! Jag har inte spelat biljard sen håltimmarna på högstadiet, men det slutade 1-1 i lite olika matcher och det var skitkul. Blir nog någon mer match framöver. Sen köpte med oss "thai take away" och smaskade i oss här hemma i lägenheten. Göörgött! Myste framför tv:n i soffan resten av kvällen.

Började denna helg med att tvätta och dammsuga (kom äntligen ihåg att köpa dammsugspåsar på Konsum sist vi va där). Så nu är det fräscht ett litet tag framöver plus att vi har rena kläder. Vilken lyx! Tacos står på kvällens matlista. Har jag förresten nämnt att det är typ DET GODASTE SOM FINNS och att jag aldrig kan få nog av tacos. Mumma! Antar att det blir en titt på Idol också. Nu ska jag ta mig ett glas vin och greja lite med designen. Jag blir verkligen ALDRIG nöjd. Urk! Ha en fin kväll allesamman.






Kommentarer
Postat av: Anonym

Du va grym på biljard älskling, vi måste ta fler matcher :)

2010-11-08 @ 10:06:54
Postat av: Linda

Phatcharees thaimat! MMMMMMMMmmmmmmmmums!

2010-11-11 @ 17:48:12
URL: http://limariem,blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0