Stockholmshelgen

Råkade radera det förra inlägget! Lovisa och Nicklas fick en liten Ivar. Åke har blivit en riktig tuffing, han grät inte en enda gång under hela dagen då vi passade honom. Elia har börjat krypa lite smått! Fernando är lika söt som alltid med sina mörkbruna ögon, och Astrid har börjat göra egna texter till olika melodier. Hihi.

Nu sitter jag ensam och ser på Vänner. Bara två säsonger kvar. Jag tror inte ens att jag sett det sista avsnittet, någonsin. Jag saknar Tomas så himla mycket, han är uppe i Kramfors på skolan. Önskar att du kunde ligga bredvid mig i sängen sen när det är dags att sova. Ååh, jag hatar att sova själv. Bläää! Det är inte bra på nått sätt. Kallt, mycket utrymme, ensamt, två kuddar, man kan inte "slåss" om täcket och det finns ingen hand att hålla. Boou för det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0