Here I go again

Ny jobbvecka, idag fick vi äntligen iväg den STORA ordern som vi slet med i helgen. Money, money money!

Men helgen har varit bra, har tyvärr inte fått i mig så mycket av sömnen som jag velat. Vi firade Robin som fyllt år med att åka till Löfbergs Lila arenan och se på hockey, som däremot gick åt skogen. Sen blev det lite fest i lägenhet och sen Rajjens för nachotallrik, prat och fyllebowling. Sjöng i kyrkan på söndagen, samt repade inför en liten spelning. Hade tänkt sova någon timme på eftermiddagen men då blev det mys i soffan, tittade på "Horton" och "Matrix" så då fick man försöka hålla ögonen Öppna istället.

Några saker som är jobbigt med att julen närmar sig: Julstädning, gardiner som ska upp, ljus som ska tändas, tomtar som ska upp ur "julkartongen", gran ska hittas och pyntas, ljusslingor ska fram, önskelista ska skrivas (och jag vet aldrig vad jag önskar mig). Även om jag älskar att ge bort julklappar så är det fan så svårt att hitta något till varje person. Lyckan är ju när man kommer på precis vad som är speciellt för just den personen. Såna paket gillar vi! Har inte ens börjat eller tänkt på vad jag ska köpa till mina nära och kära.

Har gymmat ikväll för första gången på typ två veckor. Känns gött i armar och mage! Det är så jobbigt när man kommer ur rutiner. Blev ju magsjuk i Stockholm och man orkar inte träna värst mycket efter en sån urladdning. Sen har jag börjat bli förkyld och halsont. INTE bra att träna då (även om jag gjorde det idag). Men nu ska vi in i rutinen att träna cirkus tre ggr i veckan igen. GOGOGO!! Fotbollen har dragit igång ogg! Wiie

Skypeade med Evelinn förut. Hih! Alltid skoj att prata med folk på andra sidan jorden, inte varje dag det händer! Det här blev ju ett riktigt långt inlägg. Inte som planerat. Men ha en fin kväll. Nu ska jag käka pasta med smält ost uppepå. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0